Oberta la convocatòria d'ajuts Josep Miquel Prats Canut per a estudiants del Màster Universitari en Dret Ambiental de la Universitat Rovira i Virgili

La Diputació de Barcelona, juntament amb la Universitat Rovira i Virgili i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona, convoquen els Ajuts Josep Miquel Prats Canut per a estudiants del Màster en Dret Ambiental de la URV. La finalitat de la present convocatòria es fomentar el coneixement del Dret Ambiental i incrementar el nombre de futurs professionals que es dediquin a la protecció i defensa del medi ambient . Aquest ajuts són destinats a finançar una part de les despeses derivades de la matrícula del Màster Universitari en Dret Ambiental de la URV, per al Cursos 2015-2016 i 2016-2017.

Elements relacionats