Dijous, 5 de maig de 2016: 1st Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC) - Rethinking Sustainable Development in Terms of Justice.

Activitats, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

El 1st Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC), organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis Tarragona Dret Ambiental (CEDAT-URV) i l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT) tindrà lloc els dies 5 i 6 de maig de 2016 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona (Espanya).

Aquest primer col·loqui té com a objectiu proporcionar als estudiants de postgrau, investigadors predoctorals i acadèmics en general, un fòrum on presentar i discutir la recerca i els treballs que estan duent a terme. A banda, l'esdeveniment vol crear un entorn propici per a la trobada i la interacció  entre companys i col·legues que comparteixen l'interès pel Dret Ambiental.

L'activitat s'emmarca en el projecte de recerca "Del desarrollo sostenible a la justicia ambiental: Hacia una matriz conceptual para la gobernanza global", finançat pel Ministeri d'Economia i Competitivitat (DER2013-44009-P).

Més informació: https://tiec2016.wordpress.com/

Elements relacionats