Presentació del llibre: ¿Cómo se gobiernan las ciudades? Ciudades inteligentes. Casos comparados: Shangái, Iskandar, ciudades en Japón, Nueva York, Ámsterdam, Málaga, Santander y Tarragona

La Càtedra Tarragona Smart Mediterranean City us convida a la presentació del llibre: ¿Cómo se gobiernan las ciudades? Ciudades inteligentes. Casos comparados: Shangái, Iskandar, ciudades en Japón, Nueva York, Ámsterdam, Málaga, Santander y Tarragona. Intervindran: Josep Fèlix Ballesteros (alcalde de Tarragona), Santiago J. Castellà (director de la Càtedra Tarragona Smart Mediterranean City), Manuel Rivera (editor) i Olga Gil (professora de la Universidad Camilo José Cela).

L'acte tindrà lloc Dilluns 15 de febrer de 2016, a les 19:30 hores a la Sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV (CAMPUS CATALUNYA).

Elements relacionats