VI Jornada: Càtedra Aquae d'Economia de l'Aigua

Amb motiu de la celebració del "Dia Mundial de l'Aigua", la Càtedra Aquae d'Economia de l'Aigua organitza la seva VI Jornada d'investigació el proper 13 d'abril de el 2016 a les 12h a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UNED (Sala Sáez Torrecilla) a Madrid.

Es compta amb la participació de la Water Footprint Network. Daniel Noi realitzarà la presentació de la Petjada Hídrica com a eina per a la gestió sostenible de l'aigua urbana.

Hi participaran:

· Sra. Esther Souto, vicerectora d'Investigació de la UNED.

· Sra. Assumpció Martínez, Membre del Patronat de Fundació Aquae.

· Alberto A. Álvarez López, degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UNED.

Mantenint el seu compromís amb l'excel·lència en la investigació en Economia de l'aigua, en l'acte es procedirà a la presentació de la III Edició de Premis de Tesi Doctoral d'economia de l'aigua.

Tota la informació sobre la VI Jornada de la Càtedra Aquae i el seguiment de l'acte via streaming es troba a la seva pàgina web: