Divendres, 8 d’abril de 2016: Seminari de recerca “Los límites del concepto de desarrollo sostenible”.

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT  -

El CEDAT organitza el Seminari de recerca "Los límites del concepto de desarrollo sostenible". L'activitat tindrà lloc el proper 8 d'abril, a partir de les 9.15 h., a la Sala de vistes del Campus Catalunya. Hi intervindran diversos investigadors del CEDAT, d'altres universitats de l'Estat espanyol i una representant de l'ONG Ecologistes en acció.

Aquesta activitat s'organitza en el marc del Projecte DER2013-44009-P "Del desarrollo sostenible a la justicia ambiental: Hacia una matriz conceptual para la gobernanza global", finançat pel Ministeri d'economia i competitivitat; així com en el Grup de recerca Territori, ciutadania i sostenibilitat (2014-SGR-294), reconegut i finançat com a Grup de Recerca  Consolidat de la Generalitat de Catalunya per al període 2014-2016.

Elements relacionats