Participació al Vè Concurs Interamericà de Dret al Desenvolupament Sostenible

Activitats, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

Entre els dies 2 i 6 de març del 2015, un equip d'estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV va participar a la ronda oral de la cinquena edició del Concurso Intermericano de Derecho al Desarrollo Sostenible que es va celebrar a la seu de la Fundação Getúlio Vargas, a Rio de Janeiro. Aquesta va ser la segona edició consecutiva que la URV participava en aquesta competició internacional. L'equip d'enguany estava composat per la Màriam Lutfi Royo (4t Grau de Dret), el Jordi Serra Calvó (Màster en Estudis Avançats en Administració i Dret Públic) i el David Pérez López (Màster en Dret Ambiental) i tutoritzat per la Isabel Vilaseca Boixareu (Becària predoctoral del Departament de Dret Públic i el CEDAT). L'equip va quedar a pocs punts de classificar-se per a les semifinals, però tot i això va obtenir una meritòria setena posició en la classificació final.

Més Informació sobre la competició: http://direitorio.fgv.br/cdma/moot-court-competition/2015