Presentació llibre "El régimen de los incendios forestales", Autora: Marta Aguilera Sánchez

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT  -

El CEDAT us convida a la presentació del llibre:"El régimen de los incendios forestales", Quaderns de Dret Ambiental Número 8, a càrrec de l'autora: Marta Aguilera Sánchez. Amb la participació de: la Dra. Aitana de la Varga Pastor, professora de Dret Administratiu de la URV, membre del CEDAT, prologuista de l'obra i directora del TFM; el Dr. Francesc Xavier Farriol, Primer Tinent d'Alcalde, Regidor d'Hisenda i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vila-Seca i Vicerector d'Organització i Recursos; i la Dra. Anna Pallarès Serrano, professora Titular d'Universitat de Dret Administratiu de la URV i membre del CEDAT.

Dia: Dijous 26 de maig de 2016

Lloc: Sala de Graus de la FCJ- Campus Catalunya URV

I acabarem compartint una copa de cava!