Conferència anual de la xarxa EEAC

Activitats  -

Conferència anual de la xarxa EEAC

Els propers dies 20 i 21 d'octubre tindrà lloc, a Barcelona, la conferència anual de la xarxa EEAC. Aquesta xarxa, que el CADS presideix des del gener del 2015, està integrada per 13 consells assessors en medi ambient i sostenibilitat de governs i parlaments d'arreu d'Europa.

La conferència portarà per títol "Resilient policies for the implementation of the 2030 Agenda for Sustainable Development". Trobaràs, adjunt, el programa. Com podràs veure, comptem amb un conjunt de ponents externs excel·lent, entre els quals cal destacar:

-        Victor Galaz, Deputy Science director, Stockholm Resilience Centre

-        Karl Falkenberg, Hors Class Senior Adviser - Sustainable Development, European Political Strategy Center, European Commission (ex-director general de Medi Ambient de la Comissió Europea)

-        David Wilkinson, Director of the Sustainable Resources Directorate, Joint Research Center (JRC), European Commission

-        Brenda King, Chair, European Economic and Social Committee's Sustainable Development Observatory (EESC-SDO)

-        Eduard Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya

-        Teresa Ribera, director, Institute for Sustainable Development and International Relations (IDDRI). Co-chair, REDS -Sustainable Development Solutions Network

-        Prof Hans Bruyninckx, Executive Director, European Environment Agency

En la mesura que et sigui possible i t'interessi el contingut de la conferència, ens agradaria molt comptar amb la teva presència. Serà un acte molt important pel CADS i per la xarxa europea que presidim. Per tant, seria un honor compartir-lo amb tu.

La conferència es farà al palau Macaya (Passeig de Sant Joan, 108, de Barcelona). Les inscripcions es poden fer a través d'aquest enllaç: http://eeac.eu/annual-conferentions/conference/