Nova edició de "La Situación del Mundo 2016"

Amb motiu de la nova edició de La Situación del Mundo, titulat "Ciudades Sostenibles. Del sueño a la acción ", publicat per FUHEM Ecosocial, hem organitzat diversos actes públics que tindran lloc en les properes dates a Madrid i Barcelona.

Espacio Abierto FUHEM (c / Duque de Sesto, 40)

Dimecres 26 d'octubre de 2016, a les 19 hores.

Hi intervindran: Gary Gardner, investigador sènior del Worldwatch Institute; José Manuel Calvo, regidor d'urbanisme sostenible al Aj. De Madrid; Sira Abed Rego, primera tinent d'alcalde de l'Aj. De Rivas Vaciamadrid; Pedro Moreno Ramiro, regidor de medi ambient i mobilitat de l'Aj. De San Fernando d'Henares; i José Bellver, investigador de FUHEM Ecosocial.

Aquest acte, del que adjuntem invitació, es podrà seguir a través de la nostra pàgina web en directe, accedint al nostre canal de Youtube en aquest enllaç.

A més de la presentació a la nostra seu, el llibre serà presentat a Móstoles (24 d'octubre); IFEMA, en el marc de Construtec (25 d'octubre); la Universitat de Comillas, a Madrid (26 d'octubre); i Barcelona (27 d'octubre), en els horaris i llocs que es detallen en el cartell adjunt.

Al web de FUHEM Ecosocial oferim més informació sobre aquesta publicació i les activitats organitzades, així com a Twitter i Facebook.

T'animem a assistir i col·laborar en la difusió d'aquestes noves activitats, a través de les xarxes socials o renviando aquest correu a les persones del teu entorn interessades en el tema.