XXIV Jornades Científiques. Darreres places!

Activitats  -

Des de Mare Terra Fundació Mediterrània us convidem a les XXIV Jornades Científiques que tindran lloc els propers 2 i 3 de novembre a la Sala d'actes de l'Autoritat Portuària de Tarragona (gratuït per a estudiants i aturats). Ja s'han inscrit més de 55 persones, de manera que ja només queden algunes places disponibles. Per tant, recomanem a les persones que vulguin assistir-hi que facin la seva inscripció el més aviat possible.

Aquesta edició tractarà sobre l'aigua com a repte de futur i comptarà amb la presència de representants de diferents àmbits del sector públic i privat relacionats amb la gestió de l'aigua. Consta de: ponències, taula rodona i sortida al riu Francolí (no obligatòria, cal reservar plaça).

Díptic informatiu en el que es detalla el cronograma de les jornades.

Inscripció

Per a més informació podeu enviar un correu a educa@mare-terra.org o bé trucar a les nostres oficines al telèfon 977 55 13 00