CALL FOR ABSTRACTS – 2nd Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC) - Longing for Justice in a Climate-Changed World: From Theory to Practice.

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

El 2nd Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC), organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT-URV) i l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT) tindrà lloc els dies 18 i 19 de maig de 2017 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona.

El comitè organitzador rebrà propostes de comunicacions i pòsters relacionats amb el tema general del Col·loqui. Aquestes propostes podran centrar-se en qualsevol dels següents temes de la següent llista no exhaustiva:

• Temes legals actuals i emergents: litigis climàtics, responsabilitat pel clima, governabilitat, etc.
  • Estratègies i polítiques climàtiques globals, regionals i locals
  • Mitigació i adaptació
  • Canvi climàtic i biodiversitat
  • Respostes interdisciplinàries al canvi climàtic
  • L'impacte del canvi climàtic en poblacions vulnerables
  • Canvi climàtic i drets humans
  • Seguretat i canvi climàtic
  • Desenvolupament sostenible i canvi climàtic

Les persones interessades a presentar propostes hauran d'enviar un resum de no més de 300 paraules abans del 10 de febrer de 2017, indicant si es tracta de presentació oral o pòster. La llengua oficial del TIEC és l'anglès. Tots els resums i pòsters han de presentar-se en aquest idioma. No s'espera que els autors dels resums seleccionats enviïn el text complet. No obstant, animem a les persones interessades a presentar els seus treballs acabats, doncs seran considerats per a la seva publicació en la Revista Catalana de Dret Ambiental. Vegeu normes de publicació [Enllaç].

Per a l'enviament de resums o informació addicional: tiec(ELIMINAR)@outlook.es

Per a més informació: https://tiecolloquium.wordpress.com/

Descarregar pdf