Taller “Permacultura: conceptos básicos y experiencias prácticas en Brasil"

Activitats organitzades pel CEDAT, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

L'Asociación de  Alumnos y Ex alumnos de Derecho Ambiental de Tarragona (AAEDAT), , té el plaer de convidar-vos al Taller "Permacultura: conceptos básicos y experiencias prácticas en Brasil" que tindrà lloc el proper dimecres 22 de març a les 18:00 al seminari 1, 2a. planta, edifici D1, Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, Campus Catalunya de Tarragona.

El taller anirà a càrrec de Marc Guilherme Belchior, que és Psicòleg amb Màster en Psicologia Clínica per la Pontifícia Universitat Catòlica de São Paulo i permacultor en la "ONG SAHUDE -- Sociedade para o Avanço Humano e Desenvolvimento Ecosóficos". El taller té per objectiu conèixer els principis generals dels sistemes de permacultura per al maneig i administració de la terra i la natura i la seva aplicació pràctica. A més d'explorar casos d'èxit al Brasil.

Si necessiteu més informació podeu enviar-nos un correu aaedat(ELIMINAR)@urv.cat o visitar el nostre Blog: aaedat.wordpress  i Facebook: AaedatURV

També podran seguir el seminari via streaming, el dia de l'esdeveniment, en el següent enllaç:

Elements relacionats