Cicle de conferències: El Mediterrani, com no l’hem conegut

Com va ser el Mediterrani en el passat, quines transformacions ha sofert i com aquestes han influenciat els moviments migratoris des de l'Àfrica cap a Europa, ja en els primers passos de la humanitat, com ha evolucionat el  paisatge a Ses illes Balears i perquè, són alguns dels temes que es tractaran al cicle de xerrades que tindran lloc a CaixaForum Tarragona, amb la col·laboració de l'IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social).

En cadascuna de les tres sessions programades, un científic tractarà temàtiques directament relacionades amb determinats continguts de l'exposició, aportant una perspectiva diferent i complementària, que permetrà al públic assistent conèixer altres aspectes dels temes analitzats.

La xerrades finalitzaran amb una breu visita a l'exposició, on se'n comentaran els continguts relacionats amb la conferència.

En el cas d'estar-hi interessats,  els hi oferim entrada gratuïta amb reserva prèvia.

El cicle El Mediterrani, com no l'hem conegut,  tindrà lloc a CaixaForum Tarragona (Cristòfor Colom, 2), de l'11 al 25 de maig de 2017.

De l'11 al 25 de maig de 2017
CaixaForum Tarragona, Cristòfor Colom, 2 Tarragona

Entrada gratuïta per estudiants de la URV

Venda d'entrades: CaixaForum.com/Agenda