Actes de Defensa de Treball de finalització de Màster, Curs 2016-17

Activitats en el marc del Màster Universitari en Dret Ambiental  -

Actes de Defensa de Treball de finalització de Màster, Curs 2016-17 Màster Universitari en Dret Ambiental, URV

Dimarts 18 de juliol, a la 15.30, l'estudiant Javier Garro defensarà el seu treball de finalització de Màster, titulat "EL FENÓMENO DE LA FRACTURACIÓN HIDRÁULICA: EL MARCO JURÍDICO ESPAÑOL", dirigit pel Dr. Endrius Cocciolo i el dimecres 19 de juliol a les 9h, es realitzarà la defensa pública del treball de finalització de Màster, titulat "ANÁLISIS DE LA LEY DE VÍCTIMAS Y RESTITUCIÓN DE TIERRAS EN COLOMBIA", per l'estudiant Juan Monsalve i dirigit pel Dr. Antoni Pigrau.

Tots dos actes són públics i es podran seguir presencialment, a la Sala de vistes del Campus Catalunya, URV o per mitjà de videoconferència, a través del següent enllaç: