Ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2017-2018 (MOBINT). Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)

Objecte: Concedir ajuts a l'estudiantat de les universitats catalanes que hagi estat seleccionat per a una estada acadèmica de mobilitat, a fi de contribuir al finançament de les despeses que comporta estudiar en altres països. S'estableixen dues modalitats d'ajuts:

Modalitat A: estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en el marc del programa Erasmus+ (Erasmus), adreçada a l'estudiantat de les universitats catalanes. Aquesta modalitat està reservada als països que participen en el programa.

Modalitat B: estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en el marc dels programes de mobilitat internacional, adreçada a l'estudiantat de les universitats catalanes. En cap cas no es pot optar a més d'una modalitat