Presentació del llibre d'Alejandro Ruiz Lobato

Activitats en el marc del Màster Universitari en Dret Ambiental, Activitats organitzades pel CEDAT, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

El passat 18 d'octubre es va presentar a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV el llibre de l'Alejandro Ruiz Lobato "La incidencia de la Directiva de emisiones industriales en el régimen jurídico catalán de prevención y control ambiental de actividades".

L'autor va ser alumne del Màster Universitari en Dret Ambiental de la URV i el seu treball final de màster, en què té origen aquest llibre, va ser considerat el millor de la seva promoció i premiat amb la seva publicació en la col·lecció Quaderns de Dret Ambiental de Publicacions de la URV, en què cada any, gràcies al suport de l'Ajuntament de Vila-seca, es publica el millor treball final d'aquest màster i que, amb aquest llibr,e ja arriba al núm. 9.

L'acte va comptar amb la presència de la Sra Mercè Rius i Serra, directora general de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i autora del pròleg del llibre; del Dr. Xavier Farriol, Delegat del rector d'organització i recursos i Tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Vila-seca; i la Dra. Lucía Casado Casado, Professora Titular de Dret Administratiu de la URV i Subdirectora del Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona.