Altres notícies

Tauler d'anuncis

Curs: "Com comunicar i promoure EL CONSUM CONSCIENT, la transició ecològica i les economies transformadores."

Tauler d'anuncis  -

Pots fer-te una idea sobre els cursos en menys d'un minut amb aquests vídeos: presencial i online.

Aquests cursos son una proposta de Multiplica, l'escola del consum conscient, un projecte d'Espai Ambiental i Opcions pioner en la capacitació professional per a la promoció i comunicació del consum conscient.

Coordinat per Toni Lodeiro, Paula Ramos i Francisco Maturana.

A més de cursos presencials, ara oferim també modalitat online.

El curs que ara et presentem és un títol propi de la Universitat de Barcelona (UB), amb dret a certificat oficial.

Inscripcions obertes per al curs 2024 (places limitades)!

Si estàs entre les 10 primeres inscrites, rebràs una targeta regal per a La Zona, el mercat digital del consum conscient.

Pots consultar la informació completa del curs al web.

I pots veure algunes classes en obert d´edicions anteriors a les nostres playlists en Youtube (online i presencial).

Ens pots escriure a info(ELIMINAR)@multiplica.coop o mitjançant el formulari del web.

També pots buscar-nos a les xarxes mitjançant el hashtag #MultiplicaCC.

T'hi esperem a l'Escola del Consum Conscient!